iremsena_98 Dün aşı olduk bugün farkediyorum bi kolu şişmiş, sıcak, kızarıklık ve sertlik var. Gerçekten böyle olacağını bilsem yaptırmazdım uyaranda olmadı bu konuda yaşayan var mı?
Feyzosumunannesi iremsena_98 İyi ki yaptırdınız. Bizim doktorumuz şişlik olduğu zaman kiyafet üzerinden buz koyup çekin dedi. Geçen hafta menenjit aşısı oldu kızım bacağında şişlik oldu buz koyunca 2 güne gecti.
iremsena_98 Normal birşey mi böyle tepki vermesi bu aşıların içeriği ne neden vücut böyle tepki veriyor