gizemss Migros’ta evolvia mamalarda bir alana bir bedava var anneler bilginiz olsun. Son kullanma tarihi temmuzda. 800 gram 120 tl 400 gram 70 tl
zcokgecim gizemss bende 7 paket var daha benim bebeğim küçük kullanamıyorum 2 numara ben 40 tl veriyorum 400 gr.
eslem123 gizemss ben de memnun kalmadım evolviyadan hiç kilo yapmadı beblag gold a geçtim şimdilik memnunum
ceylinnn [bilinmeyen] Evolvia kusturdu bebeğimi, birde maltodekstrin var. Yani glikoz şurubu vermek istemem hiç.
asliii89 evolvia mama kaldırılacak deniyordu eczacımız bazı sorunlar olduğunu söylemişti ondan mı yapıyorlar acaba bu indirimi