Merhaba arkadaşlar kafam allak bullak oldu artık araştırmaktan. 6 ay 10 günlük bi oğlum var 5 ay 20 günlükken tadımlara başladık 3 gün kuralına falan uymadım çünkü herhangi bi belirti görmedim çoğunuda hamileyken bolca tükettiğim şeylerdi. Evet hevesi var yemek istiyor ama nereye baksan 8,9 aydan önce öğüne geçmemeniz gerekiyor diyor. Ben bak kabağı dışında herşeyi denedim havuç , patates , yoğurt , brokoli meyveler, irmik , labne , muz , avakado falan filan işte yazmadıklarımda vardır illaki. Bu hazır gece manaları , pirinç unları , kavanoz mamaları kullanmak istemiyorum. Ama onlarında içeriği temiz olanlar varmış. Mesela arpa çorbası , şehriye çorbası falan veriyomusunuz ? Yani merak ettiğim şu kendi yemeklerinizden ne zaman vermeye başladınız , yada ne zaman öğüne geçtiniz ? Hep böyle püremi verilecek karman çorman yapılarak ? Yoksa sürekli böyle ufak ufak mı gidicez ? Hatırlıyorum annelerimiz falan pilavı , bulgur pilavını falan yoğurt yapar ezer yeğenlerime verirdi. Dolmadan , yemeğin suyundan tattırırdı. Erken olanlara tabikide karşıyım ama biz 6 ayı geçtik ve fazlasıyla şeyi denedik yani doğrusu ney onu soruyorum siz nasıl bir yol izliyosunuz beni aydınlatırmısınız ? Teşekkürler 🫶🏻