zeyni_prenses Selam kızlar pazaetesi sabah Sezeryan oldum 5 gün oldu büyük abdeste çıkamadım bu normal mi ? Bir de eczaneden hap veya şurup alsam emziriyorum kullanabilir miyim sizin nasıldı bu süreç ?
Anonim18 zeyni_prenses bana doktorum kabız olmamam için şurup vermişti doktorunuzdan isteyebilirsiniz o şurup sayesinde kabızlık çekmedim hiç
BerilEce zeyni_prenses bende yaşadım aynı problemi ki hastanede lavman yapıldı . Evde de aynı şeyi yaşadım şekeri biraz belirgin lohusa şerbeti biraz çıkıp rahatlamami saglamisti deneyin isterseniz.
arasardaannesi zeyni_prenses bnde ılkınde bı hafta yapmamıstım ama kabız olmadm norml gıbı yaptım cok katı gıda tuketmemeye calıstım zorlamamk ıcın🌺
asilpoyrazinannesi zeyni_prenses bende 6 nci gün çıkmıştım bol kayısı suyu içmiştim ve katı gida tuketmemistim
lceLady zeyni_prenses Tabii alın rahat edersiniz Lavmanda olur Kayısı incir yiyin ve hoşaf yapın düzelecek zamanla
endoplazmikretikulumiste zeyni_prenses bu durumdan ötürü acillik olmuştum , hastanede icabına baktılar , çok utanç vericiydi muayene yöntemi filan 🙈🙈🙈🙈
HeeSenCokBiliyon endoplazmikretikulumiste naptılar ki ben normal doğum yaptım kabız oldum makat çatlağı oluştu şurup kullandım geçmedi kayısı suyu içiyorum her sabah aç karna hla aynı günlerce çıkamıyorum çıktığımda da canımdan can gidiyor
vaveyla__ Eczaneden Dulcosoft al, hala kullanıyorum inanılmaz faydalı. Bir ölçek suyuna katıyorsun zararsız
ilkyazt zeyni_prenses geçmiş olsun bende de 1 ay sonra başladı kabızlık 3 haftadır kabızım çok kötü ya duplhalac şurup da çok gaz yapıyor bebeğe
HeeSenCokBiliyon Defnegzm ne zaman içtiniz aç karna falan mı bi de nasıl yaptınız bilgi verir misiniz?
Defnegzm HeeSenCokBiliyon aç karnına içiyordum sabah neredeyse her öğündede içtim çok etkisini gördüm kayısıları suda haşlayıp şeker döküp biraz daha kaynatıyorsunuz hepsi bu