beyza000 bende çok yaşadım bunu sütüm fazla gelıyordu bebişde emerken yoruluyordu çünkü yutamıyordu. Hep dısarı akıta akıta emerdi ben sagardım mecbur cunku memem taş gıbı oluyordu canım yanıyordu artık zaten sağmam lazımdı anca o şekilde Bebegım rahat emıyordu en azından kusmaları azaldı ilk baslarda memeye alışmaları vesayre bunlar oluyor ama harıcınde sütüm cok gelınce yetıstıremıyordu sütü yutmaya. Kusuyordu zaten agzından burnundan süt gelıyordu bende panık oluyordum ama çok şükğr geçti o günler buyudukce gunler gectıkce hem memeyi tanıyor alısıyor mıdesi buyuyor. Yani o yuzden sana tavsıyem sağ hem sen rahat edersın hem bebiş rahat meme emer yorulmaz