twinsmomm2 benim sezaryen oldum hastanede bakanım olmadı eve geldim lohusa bakanım yok üzülen üzülen sıkıla sıkıla ev pis o bu şu derken sütüm güzel artmadı yılmadım usanmadim günde 5kez önce emzirdim sonra mama verdim geri kalanı sagip verdim derken birkez arttı….. birkez kesildi 1bucuk aylık iken yine aynen devam ettim yine arttı….. şimdi de 3aylik olduk antibiyotikten kesildi. Canımdan bezdim. 1kez emzirme kampına bile girdim 2gun….. sadece meme diye ısrar ettim. Çocuk katilayana kadar ağladı 1tane çişli bezi yok dedim yok böyle olmayacak…….. şuan artık emzirme konusunda ısrar etmeyecegim ara ara emziriyorum ama yok yeniden artmıyor