Ruvdem Bebeğimi 4. Ayda sünnet ettirdim çok da güzel geçmişti ama çocuk doktorum muayene ederken bi üroloğa götür demişti gittik ve hipospadias dedi peygamber sünneti diye geçiyormuş sanırım . Sünnet olduğu için düzelme de olmaz dedi ama merak ediyorum böyle olan var mı aranızda? Deliği çok aşağıda değil normalin 1 mm falan aşağısında doktor üzülecek bir şey yok dedi ama taktım bir kere
199887 Ruvdem bende bebegimiz sunnet ettirecem yalnız bunu ilk kez duydum yani bazı erkek bebeklerin pipisi sunnete gerek yok muymus bende dun muayene ettim doktor sunnet randevu tarihi verdi
Ruvdem Sünnet derisi vardı benim anlamam çok zor maalesef bit çok doktor muayene etti onlar bile bişey dememişti sadece deliği 2 adet işediği yer altta onu da sünnet olunca doktorumuz anladı
Hayaz Ruvdem ah aaaah, doktor da göre göre neden sünnet işlemini yapmış acaba ? Benim oğlumda sünnetli doğdu, ameliyat olacak bu ay canım, mutlaka göstermen gerekir cerraha
Ruvdem Hayaz gösterdim cerrah sünnet yapılmış artık yapacak bişey yok fakat çok hafif derecede belki bizde ameliyat derdik ama siz yaptırmak istemeyebilirdiniz dedi o kadar anlaşılmaz dedi kararı size bırakırdık dedi . Bizde artık bıraktık konuyu olan oldu . İşerken falan sorunu yok şimdilik ileri doğru gidiyor . Bakalım ilerleyen dönemde ne olacak. Cimer şikayeti yaptım doktor yetkililere fotoğraflarını göstermiş onlarda çok ileri düzey değildir diye cevap verdi . Öyle yani rabbim sizede kolaylık versin bebeğiniz sağlıklı bie şekilde ameliyatını olur kurtulur inşallah
Hayaz Ruvdem oh iyi gerek olmama ihtimali de varmış madem, öyle düşünün sizde gerek duyulmadı diyerek geçmişler olsun. Çok teşekkürler iyi dileğiniz için 🙏
Ruvdem 199887 sünnete gerek olmuyor diyemem ama peygamber sünnetli deniliyor derisi geride bazı bebeklerinde işedikleri delik aşağılarda olabiliyormuş . Bu da ameliyat gerektiriyor. Ordaki deriyi kullanarak deliği normal olaması gereken yere getiriyorlarmış . Tüp bebek benim bebeğim genelde tüp bebeklerin bir çoğunda verilen iğnelerdeki hormonlardan kaynaklı olabiliyormuş maalesef bunu da yeni öğrendim .