Kızlar oğlum 5 aylık oldu yeni, doğduğu günden beri kundağa sarıp uyuyuyorum,bu ona baya iyi geliyor hem kollarını oynatıp kendini uyandırmıyor hemde uukuya geçeceğini anlayıp sakinleşiyordu. Ama malum büyümesiyle beraber kundaktan çıkmak durumundayız , alışması için uyurken kundaga sarıp dalarken kollarını açığa cıkarıyorum, bazen hiç sarmıyorum böyle alışsın serbest yatmaya diye istiyorum ama nafile, elleriyle yüzüne dokunup duruyor, emziğini tutuyor,çekiyor, kendini uyandırmak için her seyi yapıyor. Nasıl bi çare bulucam Allahını seven yardım etsin