ebrulim0 Merhaba tecrübeli annelere bir sorum olacaktı.Oğlum 50 günlük bezini değiştirirken çişi göbek deliğine geldi.İyice silip kuruladım bir şey olur mu başına gelen var mı?
uykucukoalaa ebrulim0 hayır tabikide çocuğun cişinden hicbisey olmaz 🤭😅 zamanla endişeniz azalır genel olarak merak etmeyin hepimiz bu yollardan geçtik,geciyoruz
mooomm01 ebrulim0 benim canım oğlum yalamıştı 😂 çok korkmuştum bende ama hiiiö bişi olmaz merak etme kuzum🦋
ebrulim0 mooomm01 😁ilk defa böyle bişeyle karşılaşınca endişelendim enfeksiyon kapar diye düşündüm daha başıma çok şey gelecek galiba😅
mooomm01 ebrulim0 haklısın hangimiz öyle değiliz ki 😃 geçen gün annemleri arayıp bu kusuyor diye aradım ağladım 🤪
asilpoyrazinannesi ebrulim0 50 gün olmuş bisey olmaz sonuçta göbek bağı düşmüş üstünden baya zaman geçmiş
Rwerdst ebrulim0 sadece süt veya mama aldığı için idrarları steril oluyor. 50 günlük olmuş zaten maşallah bir şey olmaz.
Newmomm345 Ay benim oğlum da 1 aylıkken yüzüne işemişti 😁 çok korkmuştum ama birşey olmadı gülerek hatırlıyorum şuan merak etmeyin ☺️☺️🙏🙏