Kızlar ek gıdaya başlayalı 1 hafta oldu. Yoğurt, havuc, irmik, pekmez, muz ve elma denedik. İrmikli mamalar yapıyorum bebe biskuvili yogurt veriyorum sevdi. Tek öğün veriyorum günde sadece 1 kere ek gıda yiyor. Sizler neler yapıyorsunuz neler yiyor bebişler fikir alışverişi yapalım neler yedirebilirim 🤗