Kızlar merhaba benim de 2.5 aylık bir oğlum var 40’ım dolduktan 3 gün sonra yoğun kanamam oldu 10 gün sürdü adet diye düşündüm belirtiler öyleydi sonra aradan bir kaç gün geçti tekrar kanamam oldu 3 gün falan ama yoğun değildi aranızda böyle olan var mı doktora gitmeli miyim?