Arkadaşlar çok saçma olacak belki ama anlat ak istiyorum oğlum 6 buçuk aylık sanki beni sevmiyor gibi hissediyorum ya herkese bi gülücükler saçıyor babasına falan bana arada yapıyor birde mesela odadan yanında çıkayım gelince güliyor heyecanlanıyor o kadar kafaya taktım diyorum bu çocuk beni sevmiyor mu sürekli oyunlar oynuyorum dışarı çıkarıyorum beslenmesini herşeyini harika yapamaya çalışıyorum hiçbir eksiği yok ama bu durum beni üzüyor yada ben çok hassas davranıyorum anlamadım bazen bu düşünceye giren var mı ? Bende mi problem var ?