Bizim de aynı 1,5 aylıkken öğrendik ultrasonla bakıldı kasık kanalında kalmış 1 tanesi 6 ay sonra gelin dediler gittik bu defa doktor elle muayene ettiğinde kasığında göremedi tekrar ultrason istedi karnına doğru çıktı herhalde inmesini beklerken daha da yukarıya çıktı