NmalkoC Serpil51 biz eşimle saat hastasıyız doğum günü falan olsun standarttır eşime saat alırım genelde geçen yıl versace almıştım eğer bütcenizde varsa çok şık duruyor
[silindi] Serpil51 eşime geçen dogumgununde guess den almistim biraz pahali ama cok şık saatler bulabilirsiniz ordan 😊