Kızlar senenin nerdeyse 3 4 ayı ellerim böyle özellikle baş ve işaret parmağım nefret ediyorum bundan niye böyle oluyor başına gelen var mı? Ay bilen varsa bir yardımcı olun lütfen👋Doktora gideceğim ama malum hiç bir cildiyeye randevu bulunmuyor bulunmaz hint kumaşı gibi mübarekler🥲