Bizimki de yapmıyor wc ye 16 gündür çişte sorun yok kaka tutuyor son anda da altına yapıyor kabız olmasın diye şurup zeyntinyağ veriyorum tavsiyem kakasını sıvı tutmaya çalışın gözlemleyin yapacağı anda WC ye oturtun denk getirmeye çalışın bir kez öyle yaptı dün denk getirdik azıcık şimdi yine sabah beri yapmıyor tutuyor