ayseaselinannesi2809 ben 2 yaşından 1-2 ay önce bıraktırdım. Çok zorlu bi süreç.
Artık emziğimiz yok pislendi çöpe attık falan dedim. 1 hafta beni çok zorladı ama alıştı.
Gece emziği düşünce kalkıyordu onlar bitti. Gece uyanmaları azaldı. İyi de oldu. Sabır lazım 1 haftada halloluyor