Kızlar bugün bebeğim 15 günlük oldu. Doktora götürdük karından ultrason çekti. Sağ böbrek kanallarında biraz genişleme varmış. Bol bol besle dedi. 1. Ayın sonunda tekrar ultrason çekilecek dedi. Genelde kendiliğinden geçiyor dedi. Böyle bir şey başına gelen var mı çok moralim bozuldu ya