BENOYLEUYGUNGORDUMM hayır canım haftada 1 gün siliyor ondada gerçekten yalan yanlış binada verilen kişi başı aidat 100 TL zaten faturalar temizlik malzemesi asansör bakımı anca yetiyor. Herkes yılda 1 kere yöneticilik alıyor. Temizlik yapan abla bulmakta zor istekleri bitmiyor maalesef uzun süpürge al sopalı kürek al şu marka bez al. Sizde birini arıyorsanız bölge bölge değişir fiyat diğer binalara sorun ona göre fiyat belirleyin burdan yanlış olabilir