mnkkizim küçük kızım sabah 6da kalktı bir saat onu emzirme alt değişimi pijama değiştirme vs geçti 7de büyük kızımı uyandırdım 7 buçukta onu okula gönderdim küçük kizimi 8 buçukta ilk uykuya yatırdım o uyurken bende biraz uyudum, uyanınca bı evi süpürüp toz aldım çamaşır vardı onu yıkadım kuruyup yerleştirdim, yarın annemlere gideceğiz kardeşim ıslak kek sever ona kek yaptım, akşam yemegimizi hazırladım şimdide eşimin ve kızımın gelmesini bekliyorum 🌸