Allah ömür versin 7 aylık bir oğlum var sürekli mutsuz huysuz bir bebek. Başlarda kolikti gazı vardı o yüzden ağlıyordu ama artık bu ağlamaları huy gibi bişey oldu. Çok şükür hiç bir sağlık problemi yok ama ben bir türlü bebeğimi mutlu edemiyorum. Uykusunu çok güzel uyuyor ama bir çocuk uykudan uyanır uyanmaz ağlar mı ya. Hiç birşeyle oyalanmıyor. Önüme oturtup oyuncaklar koyuyorum oturmak istemiyor kendini kaydırıyor direk. Yürütece koyuyorum biraz maksimum 2 dakika duruyor. Uyanıkken sustuğu tek zaman kucakta gezerken. 6 yaşındaki kızımın psikolojisi bozuldu artık kardeşinin ağlamaları yüzünden. Evde resmen matem havası var bu oğlan yüzünden. Ailecek yüzümüz gülmez oldu napıcaz böyle? Bizim gibi olan var mı? Nasıl başa çıktınız bu durumla?