Merhaba sevgili anneler süt sağma pompası manuel vardı ama göğsüm çok çok fazla dolu olduğu zaman anca dolduruyordu. Ben de kivi şarjlı süt pompası aldım emzirmenin arkasına sağdığım zaman neredeyse yok denecek kadar az çıkıyordu. Emzirme sonrası olduğu için diyerek moralimi bozmak istemedim Fakat aradan üç 4 saat geçtikten sonra emzirmeden sağdığım halde iki göğüsten toplam 30 anca çıkıyor moralim çok bozuldu. Acaba süt pompası da mı sıkıntı var iyi çekmiyor yoksa gerçekten sütün mü az? Normalde de çok sütü olan bir insan değilim kızın beş aylık sütümü iyice azaldığını hissediyorum özellikle gün içerisinde İyice azalıyor. Sütümü olduğunu hissediyorum. Süt arttırmak için ilk zamanlar bir şeyler yapıyordum ama bence katkısının olmadığını düşündüm ve bıraktım moralim çok bozuk bozuk açıkçası. Ve haftaya işe başlayacağım sabahleyin Emzirmeden sonra Sütümü sağıp Bırakırım diye düşünüyordum Fakat olamayacak gibi😒