Bebeğim 12 günlük yaklaşık 3 gündür yeni yeni memeyi tutmaya başladı diğer türlü ne yaptıysam tutmadı sütümü biraz sağıp silikon ucu takıp üstten şırınga ile damlatıp emiyor ilk önce öyle alıyor sonra damlatma işlemi yapmıyorum fakat silikon sürekli kalkıyor mememden kelebek şeklinde olan mamajo marka kullanıyorum ama kayıyor ağzında sinirleniyor meme ucum da küçük olduğu için sabırsızlanıyor siz nasıl emziriyorsunuz silikon uçla kayıyor mu sizinde