delirmeceler
İkiz oldukları içinde bence çok aman aman sıkılmıyorlardır tabiki çok zordur kavga ediyorlardır
Ama bir yandan da arkadaşı var ikisi birbirinin arkadaşı oluyordur
Oğlum tek ve çevremizde çok çocuk olmadığı içinde sıkılıyor
Kreşe vermeyi düşünüyorum aslında daha zamanı var 4 den sonra veririm diyordum ama artık ben yetemiyorum ne yapacağımı şaşırıyorum
Yetmeye çalıştıkça çok fazla yıpranıyorum