_tospikannesi prensannesiii14 3aya kadar sıyah beyaz görüyordu sanırım canım sonra yavaş yavaş net ve renkleriyle görmeye baslıyor
PonciKom prensannesiii14 2 aylıkken babasına gulmustu galıba ozaman göruyor meleklere gulme degildi ama babasına guLyordu babası şebeklk yapıodu guluyorudu duruyordu susuyordu babası tekrar gulduruyordu hemenguluxuk atıyordu ozamna goruyomus demekkı
Bsrr prensannesiii14 bize doktor 20-30cm mesafede gördüğünü söyledi oğlum 1 aylıkken göz teması kurabiliyordu
tosuncukannesi prensannesiii14 doktor 15-20 cm e kadar görebilir demişti şuan 34 günlük ve gözüyle hatta çok nadir 1 veya 2 defa kafasıyla beni ve babasını takip ediyor konuştuğumuzda göz teması kurabiliyor
prensannesiii14 _tospikannesi parmak takibi yapmaya çalışıyorum da takip etmiyor ondan sordum normal mi ?
prensannesiii14 Peki kozlar birşey daha sorsam yüzündesivilceler çakmaya başladı önce beyaz sonradan iyilik tarzı oluyor geçer mi ?
_tospikannesi prensannesiii14 kuzum bizde de oluyordu küçük küçük sivilce gibi puturlar doktorumuz kilo aldığı için olur demişti normal
Ebruk42 prensannesiii14 kirmizi kirmizi cikmisti bizde de yanaklarsa gecti sonradan ben sutumu suruyordum iyi geliyordu 🙂 hem sut guzellestirirmis
prensannesiii14 Ebruk42 bizde çenede yanaklarda var önce sivilce gibi ucu beyaz sonra beyazlığı gidiyor işlik gibi duruyor