Kızlar ben ikidir regl olduğumda sanki vajinamda hissediyor gibi oluyor hafif batma oluyor gibi yoksa kaydı mı kontrolüm yakın gidip kontrol ettircem de size de sorayım dedim acaba kaydığı için mi öyle hissediyorum parmağımla da bakamıyorum korkuyorum 🫣