Kızlar bebeğim 10 gün sonra 18 aylık olacak asla yemek yemiyor gece uykusu hic yok sabaha kadar meme diye ağlıyor memeyi ağzından çıkardığım an kıyameti koparıyor. Yemek vakti gelince ağzını kilitliyor meme diye ağlıyor. Dün sabah kahvaltısı verdim yemedi öğle yemedi ben de karar verdim dün gündüz Salça sürdüm bi kaç defa istedi Salça sürünce geri kaçtı ve aç kaldığı için de ne versem yedi. Ama gece kıyameti kopardı mecburen verdim bu sabah yine vermedim hiç. Gece için napacam bi çözümü olan var mı çok tecrubesizim bu konuda. Kendimi yiyip bitirdim geceden beri hem üzüntü hem vicdan azabı