9 aylıkken 8.7 kiloydu şu an 11 aylık oldu hala aynı kiloda. Doğum kilosu 2900. Asla ama asla bir şey yemiyor. Düzelir diye diye 11 aylık oldu ve gittikçe daha kötü oluyor yemesi. Daha ilk lokmada kafasını çeviriyor. Emme zaten 2.aydan beri yoktu. Mama da içmiyor öğürüyor kusuyor bütün mamaları. Daha önce bununla ilgili konu açmıştım zaten. Ama şu an kilo durumu beni çok üzüyor. Çok zayıf duruyor. Onu da geçtim günlük alması gereken besinleri almıyor. Doktora çok gittim. Sağlık sorunu yok çok şükür ama böyle giderse sağlığı bozulacak diye korkuyorum. Bebeğimin severek yiyeceği sağlıklı ve kalorili ne verebilirim