Merhaba arkadaşlar vgebelikten sonra gecmeyen ayak yanması ve aşırı saç dökülmesini için hastaneye gittim tahlil vs istedi yaptırdım verdim ilaç verdili bide şu ilacı yazmış doktor kullandıktan sonra ama nasıl bulantım oluyor kullanan varmı neden böyle oluyor normal mi 