Sezinnur ilk gunlerde cok normal bir durum.3 saniyelik uykuya gecer mi insan! Geciyor gercekten emzirirken. Ayni korkulari ben de yasamistim. O nedenle guvenli pozisyonda emzirin. Halusulasyim bile goruyor insan. Lohusalik gercekten cok ciddi bir surec
Gecici bir durum ama endiselenmeyin. En fazla 40 lana a kadar,o kadar bile surmuyor
sonralari sadece gece emzirmelerinde yasayabilirsiniz. O da cok normal cunku gercekten uykunuzun arasinda ruyada gibi emziriyorsunuz
ama gun icinde bebeginizin bir uyku aninda muhakkak siz de yanina uzanin. Hem onun icinde daha guvenli ve huzurlu bir uyku olur kokunuzu hissetmek🥰