Bende 2 bebe var büyük olan 16 aylık küçük 3 aylık büyük uyuyunca kız uyanıyor genellikle kızla ilgileniyorum o da uyursa ya büyük olan kalkar ya da kız hemen uyur uyanır . Peynir olsa zeytin yok , zeytin olsa peynir yok bende ki hesap 🤣🤣 ikisini bi araya denk getirirsem o gün benden mutlusu olmuyor 😂