Bakıcı ile alıştırma süreciniz nasıldı neler yaptınız kaç günü alıştı yavaş yavaş mı bebeği Yanlız bıraktınız sonra işe dönmeniz zor oldu mu bebeği bırakmak zor geldi mi sonrasında alıştınız mı ve bebeğin yemeklerini siz mi yapıyorsunuz bakıcı mı bakıcı mesala sıfır ekran dediniz diyelim buna uyuyor mu bana süreçleriniz den bahsede bilir misiniz 🥺🥺