10 günlük bebeğime benden grip geçti. Doktor öksürüklerini takip etmemi söyledi. Ciğere inerse yatış bile veririz dedi allah korusun. Bugün gittik ciğerleri iyi. Lütfen sizde öksürüğü takipleyin artmasın. Serum fizyolojik kullanıyoruz burnuna o çok işe yarad