tgce099 Pazartesi günü doğum yaptım yeni başladı kız bebeğimde yavaş yavaş kanlı akıntı gelmeye başladı bu normalmidir geçermi bilgi verebilirmisinz korkulcak birseymidir
frappuccino tgce099 yenidoğan kız bebeklerde az miktarda kanlı akıntı görülebilir, geçici bir durum. Resmini çekip doktorunuza gösterebilirsiniz yine de
Ecekus_mom tgce099 benim bebeğimden de gelmişti normal bir durum, annenin hormanlarından geçiyor. 1 hafta içinde geçer inşaallah
Sinemskrglu tgce099 bizde de olmuştu geçer dediler sonrası kaos 🫣iki haft kuzu gbiydi sonra huysuzluk uykusuzluk geçmeyen pişik . bebemde çoklu besin alerjisi varmış meğer