Cns15 29 Eylül doğumlu. Uyku gerilemesi yaşadık ama geçti gibi şu an. İnatlaşma, istediği olmayınca ağlama olayı bizde de var. 18-19 ayların en zor aylar olduğunu bildiğim için ailemin yanına geldim ben bu ay. Zaten yılda bir geliyorum, onu da bu aya denk getirdim bilerek. Bütün gün köpek, inek, tavuk, civciv, çiçek böcek derken bir şekilde oyalanıyor çok şükür. Evde olsaydım ne yapardım bilmiyorum 🥹🥹🥹