SiprayiL tefe kendi anneme aldım eşim de alacaksa kendi annesine alabilir 🤷🏻♀️ beraber alalım ikisine de deseydi, alırdım ama
Ozra tefe tunik aldım kendi anneme alıyoruz eşimle sonuçta oda eşimin annesi illaki almak lazım ya ikisinedr almıcan yada ayırmıcan🫠
hunilimomy tefe kendimize alinmayinca sinirleniyoruz tabiki onlarin da gönlünü yapmak gerekiyor önemli olan maneviyat sonuçta çokta zor olmamalı diye düşünüyorum
Bayancorek tefe bana göre çok önemli değil hatta gerek yok bir şey almaya ama iki anneme de gönülleri olsun diye çiçek alıp geçeceğim