biseymoms Hanımlar merhaba 🌸 Biz 4.aya girdik ataklarıyla birlikte :( Uykuya dalışı çok zor emzik asla almıyor emmeyi bilmiyor gibi de oyun oynuyor çok zorlanıyorum aslında her şey daha kolay olacak onun için siz nasıl alıştırdınız ve ne zaman?
tefe biseymoms insagramds görmüştüm emziğin içine şırıngayla anne sütü koyuyolar öyle alıştıran varmış öyle deneyin isterseniz
neanladinyurdagull biseymoms 4. Ay bence alışması için geç kalmissiniz başlarda tuttuysa tutuyor sonrasında gerçekten aşırı derecede zor bende 2 aylıkken denedim tutmadı yaklaşık 1 ay bakkal emziği emdi sonra bıraktı 6 aylık suan istemiyor emzik.İlk çocuğumda 1 haftalıkken vermiştim emzik yaşına kadar emmisti rahat uyku uyuyordu uyandikca emiyordu