biseymoms bence bu aya kadar emziksiz geldiyse öyle devam etsin. Emzik zaten en çok ilk 3 ay lazım, sonrasında ihtiyaçları azalıyor. Bu saatten sonra alışması sizin için daha sıkıntı bir de bıraktırması var çünkü. Bence hiç alıştırmayın artık, emzik bıraktırma derdiniz eksik kalır.