Kızlar 20 aylık bebeğim odasını ayırmaya karar verdim gece beslenmesi ve memeyi kestik herşey tamam ama bir sorunumuz var odası dış kapıya ve asansöre çok yakın asansör sesi aşırı geliyor ki çıt sesine uyanır cesaret edemedim o yüzden ama bu hep böyle de devam edemez var mı öneriniz