Alp_46 17 aylık sünnet yaptırdım iki hafta oldu, evde yaptırdık biz hastaneden eve geldi görevli.. sadece o bölgeyi uyuşturdu çok korktuğum gibi olmadı, tabi işlem yaparken çok ağladı ellerini filan tuttukları için her bez değiştirmek krem sürmek zulümdü daha yeni yeni biraz o paniği gidiyor, hareketleri kısıtlandı biraz ona ağladı eğilmek oturmak oturduğunda geri kalkmak filan üç 4 gün zorlandı