1annne aynı şekilde meme ve mama reddi ve çoklu besin alerjisi süreci geçirdik herşeye alerjisi vardı emdiği için ben de diyet yapmak zorunda kaldım o besinleri çıkardım beslenmemden çok sıkı diyet yaptığım için sütüm de azaldı mamayı da hiçbir zaman sevemedi ve almadı doğru düzgün. Şimdi ek gıdayı iyi oturtmaya çalışıyorum o da bazen çok iyi bazen kötü belli olmuyor daha hiç diş de yok üstelik çıkarsa napıcaz bilmiyorum iyice zayıflayacak