Littlemisssunshine Kızlar dün gece emzirmeye kalktığımda aşırı bir titreme aldı beni. Sonrasında da sabah kadar su gibi terledim. Bgn titremem olmadı ama halsizdim. Memelerimde şişlik yok, sadece uçları hassas. Daha öncr yaşayan böyle birşet yaşayan oldu mu? Çok korktum o kadar titreyip terleyince.. mastit diye birşey varmış ama onda memeden süt saparken çok acı olurmuş bende öyle birşey yok. Sizce nedir bu?
Egemenn Littlemisssunshine cnm ben oyle olmustum titreme halsizlik ateş terleme bebeqime bile bakamiyodum o derece doqumdan bi kac qun sonra oldu memelerim sisti emziremedim doktora gittik normal dogum yapmstim dikislerime falan baktilar hemen yatirdilar enfeksyon dediler 1 hafta falan yattim atesimi dusuremediler antibiyotik ustune antibiyotik kansiz kalmisim 2 paket kan verdiler baya kotuydum ama insallah senin oyle bi sıkintin olmaz 😐😔
E_eren Littlemisssunshine ben yazın sıcağında olmuştum bu şekilde hastaneye gittim mastit dediler... yazın ortasında kat kat battaniye örtünmüştüm
Duyguuguralp Littlemisssunshine dedikleriniz bende oldu ama mastit’ti benim ki sağınca geçti bence bi deneyebilirsiniz
Littlemisssunshine Deniz2961 hımm ben de doğum yapalı 9 gün oldu canım. Dn ve bgn rahatsızlandım.. sen geçirmek için özel birşey yaptın mı?
Littlemisssunshine Egemenn benim de normal doğuö oldu canım. Dikişim de var acaba iltihap mı kaptım ki? Baticonla siliniyorum ama bir iki kere ihmal ettim :/ belki de ondan oldu, böyle titreme gelince başımdan başlıyor enseme ve sırtıma iniyor.. ateşim yok ama
Littlemisssunshine E_eren geçmiş olsun canım, sürekli hırkayla geziyorum ben de, bi bakıcam geçmeZse doktora gideceğim.
Eagil Valla bende cok korkmustum uzerime iki kisi bastiriyodu o nasil bi titreme ve terleme noluyo bana dedim yaz gunu uzun kol giyiodum ama aniden de ates basiyodu zamanla gecti cok şükür 1 ay filan oldi arada
Turuncubirkafa Littlemisssunshine bende lohusalıkta titremeye başlıyordım sonra su gibi terliyotdum kaç kere nevresim değiştim böle donuyodum resmen
Littlemisssunshine Turuncubirkafa aynen canım normalde hiç terlemem, terden ölüyorum. Bebeğime pek bakamıyorum bile..
Egemenn Littlemisssunshine ben baticon bile kullanmadim ama bence benimki gogsumun zorundan atesim cikti sisti sagamadim uclarida yaraydi bide baya kan kaybettm ondandi belkide halsizliqim . Gecmezse bi doktora gorun yinede canim
Turuncubirkafa Littlemisssunshine ben süt sağmaya kalkıyordun ter içindeyim bi üşüme klimayı açıyordum üstüne kalın şeyler giyordum zor ama geçiyor