nbanba Bebekler için ayrı bagaj hakkı valiz hakkı veriliyormu? Bebek arabask , beşik katlanmalk bunlar elimizde dursa sadece valizi versek olur mu ? Ve önerileriniz nelerdir deneyimli anneler
saricicekim nbanba bebek arabanız kabin boy değilse eğer uçağın giriş kapısında arabanızı bırakıyorsunuz iniş yaptığınızda ise aynı yerden arabanızı alabilirsiniz tekrar
rabia87 Bilet aldığınızda bebek içinde bagaj hakkı veriliyor, bebek arabanız katlanıyor ise uçağa binene kadar bebeğiniz içinde durabiliyor binerken alıyorlar siz uçaktan iner inmez de açıp size veriyorlar
nbanba rabia87 yani 3 kişi ucretsiz 45 kg mu hakkımız oluyor ?? Birde katlanmalk çantası olan beşiğimz var onu ne yapmalıyım?