oğlum zTen uzun zamandır kakasını söylüyordu ama lazımlığa oturmuyordu kitap aldım konuştuk sürekli anlattım sen abi oldun artık bezi bebekler takar dedim kilot bez aldım bi
Kaç gün onu taktık sürekli çişin var mı dedim altına kaçırınca sakın kızmayın biliyorum zor ama küsüyorlar sakin kalın ilk 3 gün 2 saate bir alarm kurdum üstü ıslaksa değiştirdim bezlemedim gece sonra tutmaya başlıyorlar zaten bu sabah kendisi beni uyandırdı anne kakam geldi diye sorunuz olursa yardımcı olurum darısı Size 🥰