sevo05 bebek istegi icin gitmiştim muaynede sıvı gördüler aylarca gecmedi sonra gecti denildi ama halen hamıle kalamıorum bence yine sıvı var. Ca 15/3 diye bi test istendi meme de sorun varsa da rahme sıvı atarmıs. Ca degerim kötü gelınce bu sefer meme mr mamagografi takibi basladı. Bebek olayını bıraktık yani canm korktum meme kanseri muhabbetnden onu takipteyiz😔