abidikgubudikisler konusamiyorumyalnizcaforum gerçekten ya, 😂😂😂 anne bebekk uygulaması böyle minnoş bi ses bekliyor insan, inşaattayım sanki 😂😂😂 ne bileyim bi kuş cıvıldasın, bi doğa sesi olsun 😂😂
Zeytin-gozz1 konusamiyorumyalnizcaforum ayyy kesinlikle katılıyorum. İlk bildirim geldiğin de ben ve cevremdekilerin ödü kopmuştu😃 deprem oluyor sanan mı dersin, eve kamyon girdi sanan mı😃 nasıl bir bildirim sesi yahu çok mu aramışlar bu sesi..
konusamiyorumyalnizcaforum AnnaKurt Teşekkür ederim tabiki bunu yapabileceğimi biliyorum ama insan böyle bi bildirim sesini neden yapar bilemiyorum yani aşırı kötü
konusamiyorumyalnizcaforum abidikgubudikisler Hahahddh cidden ya böyle bildirim sesi mi olur çok mu düşünmüşler acaba
abidikgubudikisler konusamiyorumyalnizcaforum bende ilk duyunca noluyo diye fırladım 😂😂 ayağımda çocuk bi de sonra her uyutmada sessize aldım napayım😂😂
Birbalannesi09 konusamiyorumyalnizcaforum telefonum hep sessizde hiç duymadım uygulamanın bildirim sesini nasıl bisey