Ecooss Merhaba kızlar bebişim 4,5 aylık öksürük var nebülizator alacağım ama kullanımı nasıl bi ilaç varmış bu ilaçsız olmuyor mu yada oluyor mu bi cevap verin lütfen
ekim-22 Ecooss canım doktor reçete ediyor ilaç onu içine koyup veriyorsun buharını. Kaç ml koyacağın ne kadar süre devam edeceğin önemli bunları doktor belirliyor. Burun açmak için de serum fizyolojik koyuyorsun ancak onun öksürüğe bir faydası yok.
Ecebaby Ecooss benim kızımda doktorun verdiği ilaç alerji yaptı yüzü kızardı ben suyun içine serum fizyolojik koyup kullandım doktor tavsiyesi ile
esmagzl Ecooss Ecooss her zaman ilaçla kullanacaksın diye bir şey yok soğuk buharda rahatlatıyor doktor anlatır zaten hazneye içme suyu koyup 10 20 dk buhar yapıyorsun serum fizyolojik günde bir sefer soğuk buhar istediğin kadar yap demişti doktor serum fizyolojik tuzlu ya ondan biz yeni hastaneden çıktık eğer bebeğinin düşmeyen inatçı ateşi yada beslenme problemi olursa mutlaka başka bir doktora götür evde geçer diye bekleme
esmagzl Ecooss acildense bir polikliniğe götürsen iyi olur biz gittik antibiyotik verip gönderdiler birkaç gün sonra zatürreye çevirdi pişman oldum vakit kaybetmişim
Ecooss esmagzl nasıl yani? Antibiyotik fayda etmedi de zatürreye mi çevirdi. Biz acile gittik ve acilde hafif bogazda kızarıklık var dedi ateşi 2 gün 38 üstüne çıkarsa tekrar getir dedi ama antibiyotikli bir durumu yok dedi ben daha çok nebulazator için acil yazabilir mi dedim
Ecooss esmagzl ve çok şükür ateşi düştü dünden sonra hiç çıkmadı. Beslenmesi de gayet iyi her zamanki gibi canım
esmagzl Ecooss bizde aynı şekilde hafif boğaz kızarıklığı ve 38 ateşle acile gittik biraz öksürük vardı ciğerlerinde çok bişey yoktu hava makinası vardı evde vermeye çalıştık aqumentin ve calpol aldık ama 4 5 gün sonra daha kötü oldu yatış verdiler böyle olur demiyorum ama iyi takip edin üst solunum yolu enfeksiyonu zatürreye çevirebiliyor ateş düşürücüye rağmen ateşi düşmüyorsa ememiyorsa halsizse tıkalı hissediyorsanız ilaçlara rağmen iyi bir yere götürün
Ecooss esmagzl çok şükür ateşi düştü artık ateşi yok. Emmesi felan gayet iyi şükür sizinki niye öyle ilerledi ne oldu kaç aylıktı?
gamzes-26 Ilacı doktor yazar ama nefesi rahatlatmak için eczaneden serum alarak serum ile yapsanızda fayda ediyor yumuşatıyor boğazı
gamzes-26 Ecooss evet hatta doktorun yazdığı ilaçlarıda onunla birlikte veriyorlar tek başına ilaç ağır gelebiliyor