Usnac1995 parla19 Siveno kullandım. Gayet iyiydi ama 3 gün denize girdik ve çoğu duruyor. Bu sene kullanamıcam onu sanırım. Yenileri de aşırı pahalı ya. Bu yılda en fazla 2-3 güm gidicem. Değmez diye düşünüyorum uygun bir şey alıcam galiba
annesininbebisi Mustela nin bebekler için olan güneş kremi var hamileyken almıştım ama kullanamadım yağlı his bırakıyor sevemedim 🥲