Aaa1234 Merhaba Sedasyonla rahimden polip işlemim olacak fakat uyutulma hissinden aşırı korkuyorum o his nasıl olur neler yaşarım çok stres oldum içimden bir sürü senaryolar kuruyorum bana yardımcı olabilecek birisi var mı 🥹
endoplazmikretikulumiste Aaa1234 5 den geriye saymanı isteyecekler ,3 gibi uyumuş oluyorsun, gözünü tekrar açtığında herşey bitmiş oluyor , yani sen sanıyorsun ki gözümü kapadım ve hemen açtım fakat öyleli değil tabi . Korkacak birşey yok .
Aaa1234 sarfinazar Bende Polip ameliyatı olacağım doktor sedasyonla olacak 10 dk dedi ama içim içimi yiyor çok korkuyorum o an kafam gider toparlayamam diye