ismimneolsunla tabiki başlayalı 1 hafta oldu zaten sinyaller verince başlama kararı aldım çişi gelince çiş diyip bizim tuvaletimizin önüne koşuyordu kakasını gelince anne kaka diyor. Bezi çekiştiriyor bende lazimlik aldım ilk 2 gün bezi bağlıydı götürüp getiriyordum 3.gun bezi çıkardım bir kere yetisemeyip altına kaçırdı bugün 1 hafta oldu başlayalı bezsiz ve altına Kaçırmıyor her tuvaleti gelince çiş veya kaka diyip koşup lazimliga oturup yapıyor bitincede kapağını kapatıp kendini alkışlıyor çözdü kakasını da yapıyor ama bazen Kaçırıyor tam çözmüş değiliz kakayı yetisemiyor bazen kakasi gelince.sabah uyanınca altı kuru oluyor çiş diyor zaten direk hemen tuvalete götürüyorum